Ahad, 4 April 2010

PUDING!!!

Taraaaa...nak kena kedebusss ni kt nadia.publish puding die wat kt blog...sory nad...gee bkin nad punya puding glamer ekk..hehe...
terkejut smlm dapat puding dr sahabat ana, Saudari Nadia Fitri..ana mngdam sgt smpai pakse die buat..tah kt mne pembikinan puding ini dbuat ana pun xtau..rsanya sedap...walaupun sdkit hncr..bleyy improve lagi ni nad(tp klo nad laa yg buat..hahaha)....aceh2 ckp mcm gee tahu buat kan..???kantoii xreti buat puding....hehehe(klo kak seri, ibnu n adik zahir tahu xreti buat puding xpsl2 kn usik)..adeyhhh...kak seri ajarkan wat puding...

Papepun ana seronok sgt dpt puding dr sahabat ana ni..Thankz a lot Nad....xth nk ckp...mga dpt merasa lg..hehehe


5 comments:

ibnu berkata...

Alhamdulillah syukur dpt menikmati mcm2 makanan mengikut citarasa dan siap blh buat cerita lagi.Patutlah Rasulullah s.a.w sentiasa membuat sujud syukur.

Nadia Havez berkata...

hahaha~ memang nak kena kedebushh budak neh.. hahahaha~ malu laa.. puding tak jadikk.. hahaha~ mebi sebab gula dia tak hancur sangat.. takde blender.. and ada orang tak sabar2, baru bape jam, dah angkat puding tu aih! hahaha~ nway~ nadia nak cuba lagi sampai jadikk~ tapi tak tau bile.. hahaha :D

Nur Mawaddah Mahdiyah berkata...

nadia...tq..ksi gee test lg laaa...no hal..

ibnu...ala2 jgn sdh2..sja jer laa knsi cter...mne thu ibnu nk kngi cr nk watt puding kt blog..ana xth..hikhik...

iZZiy - seripagi berkata...

huh...perli ler tuhhhh..amboi2...nk kene piat tinger zai nih...akak maner reti ler buat desert2 nih zai...adehhh...

Nur Mawaddah Mahdiyah berkata...

kak serii...hehehe
mne ader perli serius laaaa...adeyhhh
zai pun xreti lar..xpernh cba laa..hikhik2..blik ni nk try wat la kak...huhu :P